miercuri, 16 iulie 2014

Arhiva- articole 2011

Poate unii stiu..am mai avut o incercare de blog, pe alta platforma..am decis sa revin pe blogspot si totodata sa fie un fresh start. De aceea nu veti vedea creatii sau produse mai vechi ( sunt disponibile pe pagina de Facebook). Cu toate astea m-am decis sa fac o arhiva a articolelor scrise in revista Atelierul, deoarece este o colaborare foarte draga mie si as vrea sa le am intr-un singur loc adunate. Cine stie poate veti gasi lucruri interesante citindu-le.

Incep arhiva cu anul 2011, in aprilie am scris primul articol pentru revista. Vor urma alte postari cu ceilalti ani. Enjoy :)

Din lumea cosmeticelor handmade – Șampon solid

Papusile amigurumi

Dress code Chic - prezentare Alexandra Stan

Scrapper la majorat

Delicii personalizate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu